Sık Sorulan Sorular

Merak Edilenler

Sık Sorulan Sorular

Reklamlarımı aynı kişi birden çok kez tıklarsa ücret öder miyim?

Google’ın etkinliği kanıtlanmış filtre yöntemi sayesinde aynı kişinin birden çok tıklaması durumunda “geçersiz tıklamalar” olarak filtrelenmektedir. Bu sayede bütçenizden harcama yapılmamaktadır.

Günlük bütçemin tamamı harcanır mı?

Bütçenizde yalnızca tıklama aldığınızda anahtar kelimenin maliyeti kadar eksilir. Yayın saatleri içerisinde aldığınız tıklama o günkü limite ulaşırsa reklamların yayını durur. Eğer günlük bütçeniz bitmemiş ise kalan tutar sonraki güne devreder.

Günlük bütçem ne kadar olmalıdır?

Her sektöre ve rekabet durumuna göre değişiklik gösterir. Size farklı sektörlerde hizmet verdiğimiz müşterilerimiz ve Google Ads reklamları üzerindeki tecrübemizden faydalanarak önerilerde bulunmaktayız.
 

Anahtar Kelimelerde Tıklama Başı Maliyet nasıl belirlenir?

Tıklama başı maliyetler temelde ilgili anahtar kelimedeki reklam veren rekabetine ve reklam konumuna bağlıdır.

İstediğim kadar anahtar kelime eklenebilir mi?

Evet eklenebilir, ancak önemli olan çok anahtar kelime eklemek değil hedef kitlenizin aradığı anahtar kelimeleri seçmektir.

Kendi yöntemimle sizden alacağım hizmet arasındaki fark nedir?

Tecrübe ve Uzmanlık: Ekibimizde yer alan sertifikalı hesap uzmanları, hesabınızı en iyi şekilde yöneterek reklamlarınızda etkin dönüş almanızı sağlar.
Analiz ve Ölçümleme: Tüm çalışmalarımızı sektörünüz ile ilgili gerekli araştırma ve ölçümleri dikkat alarak yapıyoruz. Sektör analizi, rakip analizi ve anahtar kelime analizi çalışmalarımızın başlangıç aşamasını oluşturur.

Sektör tecrübemiz ve hizmet kalitemizle işletmenizde fark yaratalım.

Bizi mutlaka dinleyin