Sık Sorulan Sorular

S

Reklamlarım Nerede görünecek?

C

Arama Ağında yayınlanan reklamlarınız Google arama motorunda anahtar kelimelerinizle yapılan arama sorguları sonucunda Sponsor bağlantılar (Reklamlar) bölümünde yer alır.

S

Kendi yöntemimle sizden alacağım hizmet arasındaki fark nedir?

C

Tecrübe ve Uzmanlık: Ekibimizde yer alan sertifikalı hesap uzmanları, hesabınızı en iyi şekilde yöneterek reklamlarınızda etkin dönüş almanızı sağlar.

Analiz ve Ölçümleme: Sektörünüz ile ilgili gerekli araştırma ve ölçümleri dikkat ile yapıyoruz. Bunlardan bazılarını sektör analizi, rakip analizi, anahtar kelime analizi olarak sayabiliriz.

S

İstediğim kadar anahtar kelime eklenebilir mi?

C

Evet eklenebilir, ancak önemli olan çok anahtar kelime eklemek değil hedef kitlenizin aradığı anahtar kelimeleri seçmektir.

S

Anahtar Kelimelerde Tıklama Başı Maliyet nasıl belirlenir?

C

Tıklama başı maliyetler temelde ilgili anahtar kelimedeki reklam veren rekabetine ve reklam konumuna bağlıdır.

S

Günlük bütçem ne kadar olmalıdır?

C

Size farklı sektörlerde hizmet verdiğimiz müşterilerimiz ve Adwords reklamları üzerindeki tecrübemizden faydalanarak önerilerde bulunuyoruz.

S

Günlük bütçemin tamamı harcanır mı?

C

Bütçenizde yalnızca tıklama aldığınızda anahtar kelimenin maliyeti kadar eksilir. Yayın saatleri içerisinde aldığınız tıklama o günkü limite ulaşırsa reklamların yayını durur. Eğer günlük bütçeniz bitmemiş ise kalan tutar sonraki güne devreder.

S

Reklamlarımı aynı kişi birden çok kez tıklarsa ücret öder miyim?

C

Google'ın etkinliği kanıtlanmış filtre yöntemi sayesinde aynı kişinin birden çok tıklaması durumunda "geçersiz tıklamalar" olarak filtrelenmektedir. Bu sayede bütçenizden harcama yapılmamaktadır.

Google+'da bizi ziyaret edin