Google Reklamları

Neden Reklam vermeliyiz?

Her gün dünyanın dört bir yanındaki milyonlarca kişi dünyanın en büyük pazarı olan internette sizinki gibi işletmeleri arıyor. Asıl soru şudur;hedeflediğiniz müşteriler size ulaşabilecek mi?

Mevcut ve işletmenizi tanıyan müşterileriniz, genellikle işletmenizin adını kullanarak arama yapar,ancak potansiyel müşteriler genellikle konuya ve şehre göre arama yapar. Bu gibi durumlarda, firmanızın arama motorlarında bulunması zor olabilir.

Müşterilerinize ürünleriniz, hizmetleriniz hakkında bilgi vermek satışlarınızı artırmanız için iyi bir fırsattır.

Google AdWords reklamları, dikkat çekmenize yardımcı olur veya işletmenizle ilgili değerli bilgileri (uzmanlığınız, ilgili haftaya özel teklifi veya en yeni ürününüz) sunmanıza olanak sağlar.

Google Adwords Nedir?

Google Adwords,Google'ın sunmuş olduğu bir reklamcılık hizmetidir ve Google'ın gelirlerinin yaklaşık %90'nını oluşturur. Markaların ürün ve hizmetlerini arayan kullanıcılara doğru zamanda erişebilmelerini sağlayan en önemli internet hizmetidir.

Google'da reklam veren kullanıcıların reklamları Google'da ilk 3 sıra ve sağ taraftaki 8 bölümden bir tanesinde yer alır.

Google reklamlarında ücretlendirme tıklama başına maliyet ile gerçekleşir.Reklam veren bir günlük bütçe belirler ve reklamlar bu günlük bütçe dahilinde tıklama alır.Tıklama başına maliyetler ise sektörden sektöre göre değişkenlik gösterir ve sektördeki rekabete göre belli olur

Geniş çaplı özellikleri ile birçok reklam aracından farklıdır.Reklam verenler reklamların gösterileceği ülke,bölge veya şehiri seçebilir.Bunun dışında reklamların gösterileceği gün ve saat aralığını belirleyebilir ayrıca reklamların gösterileceği yaş,cinsiyet gibi demografik özellikleri de seçebilirler.

Neden Google?

Güçlü Erişim

Son yapılan ölçümlemeler sonucu Google’ın dünyadaki arama motorları içerisindeki pazar payı %75 tir.

Türkçe olarak yapılan aramaların % 97 si google arama motoru ile yapılmaktadır.

Google,arama ağı ve iş ortakları ile 2.000.000 dan fazla site üzerinden dünyanın %90’ından fazlasına erişebilmektedir.

Neden Google Adwords kullanmalısınız?

Daha fazla müşteri çekin

Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, İnternet satışlarını artırmak veya mevcut müşterilerinizin ilgi düzeyini yükseltmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. Google AdWords sayesinde hepsini gerçekleştirebiliriz.

Doğru kullanıcılara doğru zamanda ulaşın

Google'daki kullanıcılar, sunduğunuz ürün ve hizmetleri tam aradıkları anda işletmenizi bulabilir.

İnternetteki müşterilere ulaşmak:istediğiniz dildeki,istediğiniz cihazları kullananları,istediğiniz konular ile ilgilenen müşterileri hedefleyebilirsiniz

Reklamları, bölgesel veya küresel olarak yayınlayın

Reklamlarınızı belirli ülkelerdeki, bölgelerdeki veya şehirlerdeki ya da işletmenizden veya mağazanızdan belirlenmiş bir uzaklıkta bulunan müşterilere hedefleyin.

Ziyaret yoksa ödeme de yok

Google AdWords'te yalnızca kullanıcılar reklamınızı tıklayıp web sitenizi ziyaret ettiğinde veya sizi aradığında ödeme yaparsınız. Diğer bir deyişle, reklamınız işe yaradığında para ödersiniz.

Ölçülebilir Yatırım getirisi

Detaylı ve gerçek zamanlı raporlar ile bu hizmete yapmış olduğunuz yatırımın getirisini ölçebilirsiniz

Google AdWords Nasıl Çalışır?

Google Adwords reklamları anahtar kelime ve ilgili alanı odaklı olarak çalışır. Basit olarak; kullanıcılar tarafından Google arama motorunda aranan kelimeler ve kelime gurupları için Google AdWords reklam vereni bir kampanya oluşturmuşsa, arama sonuçlarında o reklam verenin reklamı görüntülenir.

Google AdWords kampanyaları oluşturulurken, reklam veren anahtar kelimelerine ve reklam guruplarına bir üst limit maliyeti belirler. Aynı anahtar kelime için birden fazla reklam veren var ise o zaman en yüksek teklifi veren reklam verenin reklamı en üstte olacak şekilde sıralama oluşur.

Google Adwords Başarı Hikayeleri:

http://www.google.com.tr/adwords/success-stories.html

Google+'da bizi ziyaret edin