Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Danışmanlığı ve Süreç Yönetimi

Markaların, dijital alanda sosyal medya stratejisini belirleyip buna uygun şekilde iletişim sürecinin yönetilmesidir. Bu süreç, marka tarafından yapılan güncel, bilgi verici ve ilgi çekici paylaşımlar ile bunların karşılığında kullanıcılardan aldığı tepkilerden oluşur.

Bir sosyal medya stratejisi belirlenirken birden fazla amaç hedeflenir.

Bunlar;
Topluluk Yönetimi
Algı Yönetimi
Sayfa Büyümesi
Satın Almaya Yönlendirme
Word of mouth marketing
Kullanıcıyla Etkileşime Geçme

İçerik Yönetimi

Bu çalışmada, marka stratejisine uygun içerikler, ilgi çekici görsel ve tasarımlar hazırlanır ve firma ile ortak seçimler yapılır.
Hazırlanan içeriklerin yayınlanacağı zamanlar planlanır ve programa uygun şekilde yayına alınır. Belirlenen hacim, hedeflerine ulaşana kadar farklı testler yapılır. Bu testler sonucunda alınan raporlarda en çok etkileşimin alındığı zaman dilimlerine daha yoğun içerikler paylaşılır. Ayrıca hedef kitle üzerinde etkisi daha yüksek olan ve etkileşim oranı artan içerik tipleri üzerinde optimizasyonlar yapılır.

Kriz Yönetimi

Sayfa hacimleri arttıkça kullanıcılardan gelen yorumlar da artmaya başlayacaktır. Sayfalarda yapılan gönderilere karşı gelebilecek kötü yorumlar için ortak bir dil oluşturulur. Bu ortak dil, sayfa editörleri tarafından şablon cevaplara dökülür ve gelen yorumlara bu cevaplar verilir.
Bu şekilde firma için online CRM’de yapılmış olur.

Kampanya Yönetimi

Sosyal Medya çalışmaları statik süreçler değildir. İnteraktifliği arttırmak için belirli periyotlarda kampanyalar yapmak gerekir. Bu kampanyaların farklı hedefleri olacak şekilde tasarlanır. Beğeni sayısı arttırma,takipçi arttırma, satın almaya yöneltme gibi hedefler dahilinde kampanyalar sayfada istenilen eylemin gerçekleşmesini sağlar.

Google+'da bizi ziyaret edin